Veelgestelde vragen

  • Wat is de levertijd van een Magic of the Moment product?
    Wij proberen om binnen één week te verzenden. Kwaliteit vinden we erg belangrijk en iedere halsband en lijn verdient onze volledige aandacht daarom kan de levertijd in drukke periodes iets langer zijn. Wil je precies weten hoe lang de levertijd is, dan kun je altijd even contact met ons opnemen.
  • Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
    Dat kan natuurlijk altijd! Kies dan voor onze Inpakservice & verzending met PostNL.
  • Waarom is het belangrijk om de juiste halsomvang door te geven?
    Zodat wij ervoor kunnen zorgen dat de halsband goed passend is.
  • Ik heb een sterke hond, zijn de producten sterk genoeg?
    Juist omdat wij het zo belangrijk vinden dat de producten sterk genoeg zijn, zullen
    wij er alles aan doen om te zorgen dat het product sterk genoeg is.
    Wil je zeker weten dat het door jou gekozen product sterk genoeg is,
    neem dan even contact op.
  • Kan ik mijn bestelling volgen?
    Je ontvang van ons altijd een track & trace code zodat je je bestelling kunt volgen.
  • Mijn halsband / lijn is kapot gegaan? Kan deze nog gerepareerd worden?
    Vaak is dit nog te repareren. Hiervoor rekenen wij wel een vergoeding.
    Neem even contact met ons op zodat wij kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.